Zastrzegam sobie prawda autorskie do zmieszczonego tutaj tekstu!

Blog jest częścią "Tales from Heart"

środa, 2 stycznia 2013

No nie mogę...


No cóż mogę wam rzec. Kiedyś o tym wspomniałam na mym zacnym blogu z one-shotami (o TU). Pewnie myśleliście że męczarnie jakie przeszłam tworząc ten piękny nagłówek mnie zniechęcą ale...no weźcie! xD Ja nie miałabym zakładać kolejne (szóstego...piątego..?)bloga?! JA?! Ja zawsze tak robię xD Wiem że nieźle was nastraszyłam w notce na blogu wspomniany powyżej...heheh...jestem taaaka zUa! xD Jednakowoż ja nie miałam się tak rozpisywać o nie! Teraz prezentuje wam prolog mego zacnego opowiadanka EunHae pt.: "Kocham cię, małpko...". Nigdy by się nie domyślił że to EunHae...nikt...-.- Ale wracając! Prawdę powiedziawszy nie boje się zakładać bloga mimo iż opowiadanie nie jest skończone (co całkowicie kłóci się ze wszystkim co znam bo prawie NIGDY tak nie robię) ale to opowiadanie zaprząta mi głowę gorzej niż Kris puszczający oczko do obiektywu kamery <łosz kur...!> i Eunhyuk jakże seksownie wywijający bioderkami <dead>. Tak to jest wyczyn proszę państwa! Opowiadanie zapowiada się na małego angsta ale ponieważ jakoś EunHae ostatnio pisze tylko angstowe...to także będzie to romans, fluff...taki lekki? Może mocniejszy? Kto wie. Na pewno komedia...mam poczucie humoru podobne do Tima Burtona wiec...no właśnie xD Co tam jeszcze...no smut rzecz jasna ja bez smuta nigdzie się nie ruszam! No jest to AU bo nie potrafię napisać niczego dłuższego zgodnie z kanonem w k-popoie. Mam nadzieję że opowiadanie wam przypadnie do waszych wygórowanych guścików(och wasze komentarze śnią mi się nocami! xD) i jakoś przełkniecie..to ...coś? Się rozpisałam jak to ja. Czytajcie prologa!

~~~~~~~~~~~~~~

Brązowe oczy. Tak piękne. Jak płynna czekolada. Ciemne, kuszące. Twoje usta. Idealnie skrojone, delikatne takie…różowe. Piękne…. Czemu tu jesteś? Ze mną. Jesteś tu dla mnie? Twoje usta poruszają się. Nic nie słyszę! Mów głośniej… Powtarzasz to w kółko i cały czas a twoje oczy rozpalają we mnie ogień. W końcu rozumiem. Twoje słowa. Znam je. Kocham cię, małpko.
~~~~~~~~~~~~~~

Zaiste długi to był prolog...Ale co mi tam! dziś mam urodziny i mogę robić co zechce! xD Taki mały prezent na moje urodziny ode mnie dla was(Czemu jestem taka nienormalna? Czemu rozdaje innym prezenty we własne urodziny?) No cóż. Informacje o nowych notkach będą pojawiały się na blogu z shotami wiec zawsze możecie być na bieżąco. Mam nadzieję że tą historią będziecie tak samo zainteresowani jak mymi małymi opowiadankami na drugim blogu(który teoretycznie jest albo piąty albo czwarty...mniejsza). Do zobaczenia!
G.G

5 komentarzy:

  1. HAHAHAHA, rzeczywiście... "zaiste długi to był prolog". WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ NAJ NAJLEPSZEGO <3 Życzę Ci abyś odwiedziła jeszcze nie jeden koncert Super Junior i zamieszkała w Korei z jakimś przystojnym Koreańczykiem, ale nie z Eunhyukiem, bo on będzie mieszkał ze mną :D trolololo *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Wprowadzam się do ciebie! A co! Polecimy z haremem xD I dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee...? Yyyy? W.T.F?! o.O xDD
    Faktycznie, gdy zobaczyłam prolog myślałam, że padnę. Pierwszy raz widzę żeby wstęp zajmował jedynie [zaledwie] 4 linijki xD Ale, cóż...czekam na pierwszy rozdział! *_* ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest prolog! To jest za krótkie! >.<
    Ale... EunHae! *.*
    Ja już chcę pierwszy rozdział! :c

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest dziewiąty, kochanie. Chyba. Aktualnie prowadzisz 6, jeden zawieszony, jeden zakończony, jeden urwany (wiem, że sie powtarzam, ale... JAK MOGŁAŚ MI TO ZROBIĆ?!). No, oto Twój bilansik ;)

    OdpowiedzUsuń